Saturday, March 8, 2014

Hati aku kosong

Assalamualaikum

Today terasa hati aku kosong gila , aku sendiri baru perasan
aku dah berapa kali menolak untuk bercouple dalam masa berapa bulan nih idk why tapi aku sedang memikirkan benda lain yang sedang aku inginkan :) still keeping money to buy that hehe :D
dengan harapan allah mengekalkan hati aku dan mempermudahkan perjalanan hidup aku dalam rintangan ini :)
aku mulakan hidup baru no women no cry bak kata bob marley
yes kadang2 ada terasa untuk mencari tapi biarlah yang berkekalan sampai syurga but now i must stop for searching coze 
"i think have a girlfriend ur pocket will be zero =.='' i dont want like that
nak menunggu iya hadir sendiri ? aku rasakan tidak dan tidak mungkin kan ? mana boleh hanya berdoa tapi tiada usaha itu takkan terjadi tapi aku akan fikirkan kemudian nafsu tu dahulu biarlah aku mencari apa yang aku inginkan selama ini :) 

No comments:

Post a Comment