Tuesday, February 5, 2013

EX Couple Paling Lama Or Terlama Yang Pernah Ada Dalam Hidup :)

Hey Guys :)
Today I want Story Something About My Ex Couple


okay dont waste time !!

okay first couple 

NUR FADHILAH

First Couple Lah !! 
masa den form 3 dia form 1 xD HAHA !!

ni picture dia 

:)

haaa lawa jugak lah bagi aku xD haha 
kita orang couple selama 3 tahun tapi couple putus couple putus laah
adat la tuh -.-" sampai naik tension asik dia curang aku pun go belah belah malas na layan dia dah
bak kata lagu tuh "AKU DAH CUBA SETIA"
HAHA tapi awak buat hal saya pun buat hal
and kelebihan aku time ni adalah aku tak pernah sentuh tangan dia or pape jela
selama couple dengan dia -.-" budak baik katekan xD HAHA !!
kalau nak ceritakan pasal dia ngan aku ni sampai esok tak habis :3

OK
now yang kedua pulak haa ni comey jugak :))
rasanya couple dengan dia dah dekat 2 tahun jugak kut
lebih kurang lah okay by the best the best the best couple ni lah perempuan yang orang cari
tapi time ni aku ni bodoh sangat :3 curang nan dia pulak so bape kali putus nan dia hurmm memang sayangkan dia tapi tah la aku duk bujang time ni so saje nak cari keseronokan hidup orang kate kan
tipu lah kalo aku tak pernah curang dalam hidup nih pernah gak lah
okay this is 

HANIS SYAHIRA 


Orang Negeri !! HAHA siyes comel :) ingat lagi masa first meet -.-" dari balik sekolahnya dia pakai baju sekolah then pergi toilet tiba2 pakai kebaya aku ingat lagi dia pakai kebaya COKLAT ! :D hahaha 
time tu aku pergi sorang2 je turun serembang then sampai ktm seremban dia datang bawak aku gi tempat stesen bus kat seremban tuh kat situ ada mall suma lah then date kat situ je tiap2 kali meet :) !
haha the sweet love is it :) sorry for my mistake leaving u im sorry sorry and sorry sangat2 hanya tuhan je rasa camne perit awak tanggung sakitnya kan 



No comments:

Post a Comment